
Συγνωμη ζηταει απο τους κατοχους των εισιτηριων διαρκειας ο Ηλυσιακος για την ταλαιπωρια, μετα την αποφαση να αδειασει το γηπεδο στο ματς με τον Ολυμπιακο.
διαβάστε περισσότερα για : "Η προληψη αντι να επιβραβευεται, τιμωρειται"
απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr
μπασκετ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου