Παρασκευή 4 Οκτωβρίου 2013

Μπαρτζωκας: Θα κανουμε το καλυτερο για το ευρωπαικο μπασκετ

Μπαρτζωκας: Θα κανουμε το καλυτερο για το ευρωπαικο μπασκετ
Ο Γιωργος Μπαρτζωκας χαρακτηρισε τιμη για τον Ολυμπιακο τη συμμετοχη του στο διηπειρωτικο με αντιπαλο την Πινιειρος Σκαι και ξεκαθαρισε πως θα τα δωσουν ολα προκειμενου να εκπροσωπησουν το ευρωπαικο μπασκετ. Τι ειπε για τις νεες μεταγραφες και τι χημεια της ομαδας.
διαβάστε περισσότερα για : Μπαρτζωκας: "Θα κανουμε το καλυτερο για το ευρωπαικο μπασκετ"



απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr

μπασκετ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου