
Ο κοουτς του Ολυμπιακου, Γιωργος Μπαρτζωκας μιλησε για τη νικη επι του Ηλυσιακου και την προκριση στα ημιτελικα του Κυπελλου, ενω αναφερθηκε και στο ντερμπι με τον Παναθηναικο. Δεν παιζει σιγουρα ο Έισι Λο κοντρα στο "τριφυλλι".
διαβάστε περισσότερα για : Μπαρτζωκας: "Δεν θα παιξει ο Λο με τον Παναθηναικο"
απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr
μπασκετ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου