
Ο Δημητρης Γιαννακοπουλος παρεθεσε δειπνο στο τεχνικο τιμ και τους μπασκετμπολιστες της ΚΑΕ Παναθηναικος, ενοψει του ντερμπι με τον Ολυμπιακο στο ΣΕΦ και της εναρξης του πρωταθληματος. Δειτε φωτογραφιες απο το "πρασινο" δειπνο, που εχει μεσα και... σκουπα!
διαβάστε περισσότερα για : Δειπνο της ΚΑΕ στους παικτες πριν το ντερμπι
απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr
μπασκετ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου