Πέμπτη 10 Οκτωβρίου 2013

Αγγελου: Ο ΠΑΟΚ ειχε το αγχος

Αγγελου: Ο ΠΑΟΚ ειχε το αγχος
Τι δηλωσαν Βαγγελης Αγγελου και Σουλης Μαρκοπουλος μετα τον προημιτελικο Κυπελλου που βρηκε θριαμβευτες τους κιτρινους
διαβάστε περισσότερα για : Αγγελου: "Ο ΠΑΟΚ ειχε το αγχος"



απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr

μπασκετ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου