
Με μοναδικο αποντα τον Τζερεμι Χαντ θα εμφανιστει ο Άρης στο νοκ αουτ τοπικο ντερμπι του Κυπελλου με τον ΠΑΟΚ το απογευμα της Τεταρτης για την Γ΄ φαση του θεσμου καθως οι Αντωνης Ασημακοπουλος και Ζησης Σαρικοπουλος θα δωσουνε το παρων.
διαβάστε περισσότερα για : Ο Χαντ, το διδυμο και η αποκρυψη
απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr
μπασκετ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου