
Ο προεδρος του ΕΣΑΚΕ, Γιωργος Χαλβατζακης μιλησε στο Sport24.gr για το νεο πρωταθλημα, το οποιο ευχηθηκε να ειναι ακομα πιο θεαματικο απο το περυσινο, αλλα και το ντερμπι αναμεσα στον Ολυμπιακο και τον Παναθηναικο.
διαβάστε περισσότερα για : Χαλβατζακης: "Καλυτερο και θεαματικοτερο το φετινο πρωταθλημα"
απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr
μπασκετ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου