
Ο προπονητης του Άρη, Βαγγελης Αγγελου, μετα απο το τελος του φιλικου με τον ΚΑΟΔ και συναμα της ολοκληρωσης του βασικου σταδιου της προετοιμασιας της ομαδας τονισε πως στοχος ειναι η ομαδα του να ειναι ετοιμη στο τελος.
διαβάστε περισσότερα για : Αγγελου: "Να ετοιμασουμε την ομαδα για το τελος"
απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr
μπασκετ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου