Δευτέρα 9 Σεπτεμβρίου 2013

Τρινκερι: Θα λερωσουμε το πουκαμισο με αιμα

Τρινκερι: Θα λερωσουμε το πουκαμισο με αιμα
Κανενα παραπονο δεν ειχε ο Αντρεα Τρινκερι απο τους διεθνεις μετα την ηττα απο την Ιταλια, αναφερθηκε στο αμυντικο προβλημα και επισημανε πως ο Σπανουλης λογικα θα ειναι ετοιμος τη Δευτερα. Τι ειπε για τη μη χρησιμοποιηση του Μπουρουση στο τελος Δειτε vids!
διαβάστε περισσότερα για : Τρινκερι: "Θα λερωσουμε το πουκαμισο με αιμα"



απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr

μπασκετ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου