
Η Ελλαδα εχασε το ντερμπι κορυφης του Δ' ομιλου απο την Ιταλια και πλεον θα πρεπει να νικησει τη Φινλανδια το μεσημερι της Δευτερας (9/9). Ρεσιταλ απο το διδυμο των Μπελινελι-Ντατομε, ενω ο Ζησης στο τελος ηταν απελπιστικα μονος του (video)
διαβάστε περισσότερα για : Ελλαδα-Ιταλια 72-81
απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr
μπασκετ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου