Τρίτη 9 Ιουλίου 2013

Πετγουει: Ο Ολυμπιακος ηταν εκπληκτικος στο Final-4

Πετγουει: Ο Ολυμπιακος ηταν εκπληκτικος στο Final-4
O Mπρεντ Πετγουει μιλησε στο καμπ που διοργανωνει ο ιδιος για την μεταγραφη του στον Ολυμπιακο, το τεραστιο κινητρο που εχει και τη σκληρη δουλεια που θα συνεχισει ολο το καλοκαιρι για να ειναι ετοιμος το χειμωνα
διαβάστε περισσότερα για : Πετγουει: "Ο Ολυμπιακος ηταν εκπληκτικος στο Final-4"



απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr

μπασκετ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου