
Ο Γιωργος Μπαρτζωκας τονισε πως ειχε προτασεις απο δυο ομαδες, ενω αναφερθηκε και στην απωλεια του πρωταθληματος, λεγοντας πως δεν παιχθηκε επι ισοις οροις.
διαβάστε περισσότερα για : Μπαρτζωκας: "Το πρωταθλημα δεν παιχθηκε επι ισοις οροις"
απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr
μπασκετ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου