Δευτέρα 8 Ιουλίου 2013

Μπαρτζωκας: Το πρωταθλημα δεν παιχθηκε επι ισοις οροις

Μπαρτζωκας: Το πρωταθλημα δεν παιχθηκε επι ισοις οροις
Ο Γιωργος Μπαρτζωκας τονισε πως ειχε προτασεις απο δυο ομαδες, ενω αναφερθηκε και στην απωλεια του πρωταθληματος, λεγοντας πως δεν παιχθηκε επι ισοις οροις.
διαβάστε περισσότερα για : Μπαρτζωκας: "Το πρωταθλημα δεν παιχθηκε επι ισοις οροις"



απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr

μπασκετ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου