
Ο Ολυμπιακος εχασε το πλεονεκτημα της εδρας και πλεον οπως τονισε και ο Γιωργος Μπαρτζωκας θα πρεπει να ισορροπησει ψυχολογικα και να επιδιωξει την εκτος εδρας νικη, ωστε να ισοφαρισει τη σειρα και να ανακτησει το προβαδισμα της εδρας.
διαβάστε περισσότερα για : "Ερυθρολευκη" ανασυγκροτηση
απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr
μπασκετ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου