
Δεν εμεινε ικανοποιημενος με την εμφανιση του Ολυμπιακου, ο Γιωργος Μπαρτζωκας, ο οποιος σταθηκε στη νευρικοτητα των παικτων του και στην ελλειψη ρυθμου.
διαβάστε περισσότερα για : Μπαρτζωκας: "Σπασαμε το σιδερο"
απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr
μπασκετ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου