
Ο Παναθηναικος δεν απωλεσε σε κανενα σημειο του ματς το προβαδισμα, ξεφυγε ακομα και με 19 ποντους (42-61 στο 38'), κανοντας τελικα το "μπρεικ" στο ΣΕΦ κοντρα στον Ολυμπιακο με 64-51 (1-0). Η σειρα μεταφερεται την Κυριακη (9/06) στο ΟΑΚΑ. (video)
διαβάστε περισσότερα για : Ολυμπιακος - Παναθηναικος 51-64
απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr
μπασκετ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου