
Δειτε σε video ποιος παικτης του Ολυμπιακου φωναζε "φερε μας τον Καιλ" ενω στο παιχνιδι ειχαν κριθει ολα και οι "ερυθρολευκοι" παρακολουθουσαν χαλαρα το παιχνιδι
διαβάστε περισσότερα για : Οι "χαλαροι" πανηγυρισμοι και ο MVP Xαινς
απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr
μπασκετ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου