Πέμπτη 16 Μαΐου 2013

Στο Eurocup η Ολιμπια Λ. τη νεα σεζον

Στο Eurocup η Ολιμπια Λ. τη νεα σεζον
Η Ολιμπια Λιουμπλιανας δεν θα παιξει στην Ευρωλιγκα της νεας περιοδου, λογω των πολλων προβληματων που αντιμετωπιζει... Συντομα θα ανακοινωθει ποια ομαδα θα παιξει στη θεση της
διαβάστε περισσότερα για : Στο Eurocup η Ολιμπια Λ. τη νεα σεζον



απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr

μπασκετ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου