
Η Ολιμπια Λιουμπλιανας δεν θα παιξει στην Ευρωλιγκα της νεας περιοδου, λογω των πολλων προβληματων που αντιμετωπιζει... Συντομα θα ανακοινωθει ποια ομαδα θα παιξει στη θεση της
διαβάστε περισσότερα για : Στο Eurocup η Ολιμπια Λ. τη νεα σεζον
απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr
μπασκετ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου