
"Αυτα που καταφεραμε θα τα συνειδητοποιησω οταν θα σταματησω το μπασκετ", ειπε μεταξυ αλλων ο "προσγειωμενος" Κωστας Παπανικολαου, χαρακτηριζοντας τον εαυτο του ευλογημενο! Τι ειπε για τον ηγετη Σπανουλη, τον δικαιωμενο Μπαρτζωκα, αλλα και το NBA!
διαβάστε περισσότερα για : Παπανικολαου: "Δεν θα αλλαζα τους συμπαικτες μου με τιποτα"
απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr
μπασκετ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου