
Ο Γιωργος Μπαρτζωκας εδωσε συγχαρητηρια στους παικτες για την προκριση στον τελικο, τονιζοντας πως το εκαναν με εμφατικο τροπο. Παραλληλα, μιλησε και για τα... συστατικα των "ερυθρολευκων".
διαβάστε περισσότερα για : Μπαρτζωκας: "Αυτο ειναι ο Ολυμπιακος"
απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr
μπασκετ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου