
Ο τεχνικος του Ρεθυμνου, Θανασης Γιαπλες μιλησε για το εκτος εδρας ματς με τον ΠΑΟΚ, λεγοντας οτι στοχος των Κρητικων ειναι η διαρκεια σε ολοκληρη τη σειρα των πλει οφ.
διαβάστε περισσότερα για : Γιαπλες: "Ένα βημα παραπανω απο περυσι"
απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr
μπασκετ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου