
Ο Δημητρης Κομποδιετας μιλησε για το ματς του Περιστεριου με αντιπαλο τον Ηλυσιακο, τονιζοντας πως ολοι στην ομαδα θα πρεπει να δωσουν τον καλυτερο τους εαυτο.
διαβάστε περισσότερα για : Κομποδιετας: "Να υπερβαλλουμε εαυτους"
απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr
μπασκετ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου