
Ο Μιλος Τεοντοσιτς μια ημερα μετα την ηττα στον ημιτελικο απο τον Ολυμπιακο, δεν μπορουσε να πιστεψει τον τροπο με τον οποιο επηλθε η ηττα για την ομαδα του, παραδεχομενος παντως πως οι "ερυθρολευκοι" αξιζαν τη νικη
διαβάστε περισσότερα για : "Μας νικησε κατα κρατος ο Ολυμπιακος"
απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr
μπασκετ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου