Το Πασαλιμανι αποτελεσε και παλι ο τοπος συναντησης για τους φιλους του Ολυμπιακου που θελησαν να πανηγυρισουν την κατακτηση της Ευρωλιγκας. Παραληρημα στους ρυθμους του "εισαι στο μυαλο" (photos, videos)
διαβάστε περισσότερα για : "Καηκε" το Πασαλιμανι απο τους πανηγυρισμους
απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr
μπασκετ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου