
Ο προπονητης του Ηλυσιακου, Δημητρης Λιογας τονισε πως ειναι ευχαριστημενος και ελπιζει αυτα το ματς να ειναι η αρχη για να δημιουργηθει ακομα κατι καλο του χρονου.
διαβάστε περισσότερα για : Λιογας: "Εφαλτηριο αυτο το ματς"
απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr
μπασκετ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου