Κυριακή 12 Μαΐου 2013

Πηγαν στο Λονδινο για τον Ολυμπιακο με το αυτοκινητο!

Πηγαν στο Λονδινο για τον Ολυμπιακο με το αυτοκινητο!
Δυο χιλιαδες χιλιομετρα για τον Ολυμπιακο; Αμε! Διαβαστε το εκπληκτικο ταξιδι δυο φιλων απο το Μπραχαμι ως το Λονδινο, με το ... αυτοκινητο τους. Πως εχασαν τον ημιτελικο και πως θα μπουν στον τελικο
διαβάστε περισσότερα για : Πηγαν στο Λονδινο για τον Ολυμπιακο με το αυτοκινητο!



απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr

μπασκετ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου