
Η Ρεαλ εχει μολις ηττηθει απο τον Ολυμπιακο στον τελικο της Ευρωλιγκας, ο προεδρος των Μαδριλενων, Φλορεντινο Περεθ αποχωρει απο το "Ο2 Arena" με εναν οπαδο της Μπαρτσελονα εχει ορεξη για... πλακα (VIDEO).
διαβάστε περισσότερα για : "Ζητω η Μπαρτσα κυριε Περεθ!"
απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr
μπασκετ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου