
Αλλαγη ημερομηνιων ζητησε ο ΠΑΟΚ για την πρωτη φαση των πλει οφ. Απο τον ΕΣΑΚΕ υπαρχει η διαθεση το τριτο ματς με το Ρεθυμνο να γινει Κυριακη αντι για Σαββατο
διαβάστε περισσότερα για : Ζητησε επισημως αλλαγη στο προγραμμα
απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr
μπασκετ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου