
Ο αρχηγος του Περιστεριου, Αλεκος Πετρουλας μιλησε στο Sport24.gr για το παιχνιδι με τον Ηλυσιακο, τον υποβιβασμο της ομαδας, ενω δεν παρελειψε να αναφερθει και στην επομενη μερα του συλλογου.
διαβάστε περισσότερα για : Πετρουλας: "Μας μενει η πικρα του υποβιβασμου"
απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr
μπασκετ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου