
Διαβαστε τα οσα ειπε μετα το τελος του αγωνα με τον ΠΑΟΚ ο τεχνικος του Ρεθυμνου, Θανασης Γιαπλες για την προκριση της ομαδας του στους "4" του πρωταθληματος
διαβάστε περισσότερα για : Γιαπλες: "Η υπερβαση εγινε..."
απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr
μπασκετ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου