
Οι οπαδοι του ΠΑΟΚ και του Πανιωνιου εδειξαν το Σαββατο (20/4) στο "Παλατακι" πως θα πρεπει να διεξαγεται ενα ματς με παρουσια των φιλων και των δυο ομαδων. Δειτε videos και τα καταλαβετε...
διαβάστε περισσότερα για : Παραδειγμα προς μιμηση...
απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr
μπασκετ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου