
Ο Δημητρης Κατσιβελης τονισε πως ολοι στον Ολυμπιακο θα πρεπει να αφησουν τα ματς με την Εφες στην Κωνσταντινουπολη και να επικεντρωθουν στο παιχνιδι με τον Πανελευσινιακο. Διαβαστε τι δηλωσε και ο Χρηστος Παππας.
διαβάστε περισσότερα για : Κατσιβελης: "Όλα στο πισω μερος του μυαλου μας"
απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr
μπασκετ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου