
Οι της Χιμκι μελετησαν πολυ το πως παρεδωσαν το εντος εδρας αηττητο στον Ολυμπιακο. Την περασμενη εβδομαδα προσθεσαν στην… διδακτεα υλη και το πως εφυγε η Καχα Λαμποραλ νικητρια απο το "Basketball Center of Moscow Region". Αποψε εχουν εξετασεις. Με νικη "περνουν". Με ηττα "κοβονται". Δηλωνουν διαβασμενοι. Ειναι;
διαβάστε περισσότερα για : Νιλσεν: "Σεβασμος στον πρωταθλητη"
απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr
μπασκετ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου