Κυριακή 17 Μαρτίου 2013

Χατσερ: Το θεμα ειναι να κερδιζει η ομαδα

Χατσερ: Το θεμα ειναι να κερδιζει η ομαδα
Ο Γουιλιαμ Χατσερ τονισε πως το θεμα ειναι να κερδιζει ο ΠΑΟΚ και οτι δεν εχει σημασια αν αυτος "μπαινει" στο ματς απο τον παγκο
διαβάστε περισσότερα για : Χατσερ: "Το θεμα ειναι να κερδιζει η ομαδα"



απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr

μπασκετ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου