
Ο Γιαννης Σφαιροπουλος μιλησε για το μεγαλο τελικο του Κυπελλου, αναμεσα σε Ολυμπιακο και Παναθηναικο κι ευχηθηκε να γινει ενα ωραιο παιχνιδι
διαβάστε περισσότερα για : Σφαιροπουλος: "Χωρις φανατισμους και ακροτητες"
απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr
μπασκετ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου