Δευτέρα 11 Φεβρουαρίου 2013

Καταλαβαμε οτι παιζουμε στον Παναθηναικο

Καταλαβαμε οτι παιζουμε στον Παναθηναικο
Για τον πρωτο του τιτλο με τον Παναθηναικο, τους "τρελους" οπαδους στην Ελλαδα και τη βελτιωση της ομαδας του μιλησε ο Στεφαν Λασμε στο Sport24.gr
διαβάστε περισσότερα για : "Καταλαβαμε οτι παιζουμε στον Παναθηναικο"



απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr

μπασκετ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου