Τετάρτη 13 Φεβρουαρίου 2013

Μεσινα: Πρεπει να παιξουμε σε υψηλο επιπεδο

Μεσινα: Πρεπει να παιξουμε σε υψηλο επιπεδο
Ο κοουτς της ΤΣΣΚΑ Μοσχας, Ετορε Μεσινα μιλησε για το ματς με τον Παναθηναικο, τονιζοντας πως οι παικτες θα πρεπει να αγωνιστουν σε υψηλο επιπεδο για να φτασουν στη νικη. Διαβαστε τι δηλωσε και ο Ζοραν Έρτσεγκ.
διαβάστε περισσότερα για : Μεσινα: "Πρεπει να παιξουμε σε υψηλο επιπεδο"



απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr

μπασκετ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου