
Ο Έισι Λο αναφερθηκε στο ματς του Ολυμπιακου με τη Σιενα, λεγοντας πως οι "ερυθρολευκοι" με τον κοσμο διπλα τους θα ειναι καλυτεροι. Διαβαστε τι δηλωσε και ο Δημητρης Μαυροειδης.
διαβάστε περισσότερα για : Λο: "Όλοι πρεπει να εχουν αγχος απεναντι μας"
απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr
μπασκετ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου