
Ο Ντομινικ Μορισον ηρθε χθες στην Αθηνα για λογαριασμο του Ηλυσιακου, το απογευμα προπονηθηκε στο κλειστο των Ιλισιων και ο Γιωργος Ζευγωλης αναψε το πρασινο φως για την αποκτηση του.
διαβάστε περισσότερα για : ΟΚ για Μορισον
απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr
μπασκετ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου