
Η ΚΑΕ Απολλων εξεδωσε ανακοινωση με την οποια ενημερωσε πως απομενουν λιγα εισιτηρια για τον αγωνα της Δευτερας (21/1) με τον Ολυμπιακο
διαβάστε περισσότερα για : Λιγα εισιτηρια εμειναν για το Απολλων-Ολυμπιακος
απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr
μπασκετ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου