
Συσσωμη η ομαδα του Παναθηναικου επισκεφθηκε το ογκολογικο νοσοκομειο "Ελπιδα" για να μοιρασει δωρα και να προσφερει στιγμες χαρας στα μικρα παιδια. Δειτε φωτογραφιες...
διαβάστε περισσότερα για : Επισκεψη Παναθηναικου στο νοσοκομειο "Ελπιδα"
απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr
μπασκετ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου