
"Στηριζουμε τον Δημητρη Γιαννακοπουλο και πιστευω οτι θα συνεχισουμε ολοι μαζι" δηλωσε ο Δημητρης Διαμαντιδης μετα το ματς, στελνοντας το μηνυμα της ομαδας προς την διοικηση, μετα τα ...μεσημεριανα γεγονοτα και τις δηλωσεις του ιδιοκτητη της ΚΑΕ.
διαβάστε περισσότερα για : Διαμαντιδης: "Προχωραμε μαζι, στηριζουμε τον Δ.Γιαννακοπουλο"
απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr
μπασκετ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου