Σάββατο 3 Νοεμβρίου 2012

Λο: Πολυ καλο ματς η Τσεντεβιτα

Λο: Πολυ καλο ματς η Τσεντεβιτα
Ο Έισι Λο μιλησε για τη νικη του Ολυμπιακου, λεγοντας οτι η Τσεντεβιτα εκανε ενα παρα πολυ καλο ματς.
διαβάστε περισσότερα για : Λο: "Πολυ καλο ματς η Τσεντεβιτα"



απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr

μπασκετ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου