Τρίτη 23 Οκτωβρίου 2012

Μπαρτζωκας: Ειχαμε κινητρο και παικτες με εγωισμο

Μπαρτζωκας: Ειχαμε κινητρο και παικτες με εγωισμο
Ο Γιωργος Μπαρτζωκας εκανε λογο για την ιδιαιτερη ψυχοσυνθεση που επικρατει στα ντερμπι, αναφερθηκε στις 17 βολες του Παναθηναικου στο β' ημιχρονο και τονισε τη σημασια τη νικης
διαβάστε περισσότερα για : Μπαρτζωκας: "Ειχαμε κινητρο και παικτες με εγωισμο"



απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr

μπασκετ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου