Τετάρτη 15 Αυγούστου 2012

Μπλατ: Να παρω ανασες

Μπλατ: Να παρω ανασες
Ο Ντειβιντ Μπλατ τονισε πως τωρα χρειαζεται ενα διαλειμμα και στη συνεχει θα μιλησει με τη ρωσικη ομοσπονδια.
διαβάστε περισσότερα για : Μπλατ: "Να παρω ανασες"



απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr

μπασκετ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου