
Η πρωτη προπονηση του ΠΑΟΚ οριστικοποιηθηκε πως θα γινει την επομενη Δευτερα (20/8), μερα κατα την οποια θα γινει και συνεντευξη Τυπου για τα διαρκειας. Ελπιδες για συμφωνια με Χαραλαμπιδη μεχρι την Τριτη (14/8)
διαβάστε περισσότερα για : Ξεκινα η... δουλεια την Δευτερα
απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr
μπασκετ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου