Τετάρτη 15 Αυγούστου 2012

Σατο: Αποφασισα χωρις δισταγμο

Σατο: Αποφασισα χωρις δισταγμο
Ο Ρομειν Σατο υπογραμμισε οτι η Φενερμπαχτσε ειναι μια απο τις μεγαλυτερες ομαδες της Ευρωπης και γι' αυτο το λογο πηρε την αποφαση του χωρις κανεναν δισταγμο
διαβάστε περισσότερα για : Σατο: "Αποφασισα χωρις δισταγμο"



απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr

μπασκετ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου