
Ο Ρομειν Σατο υπογραμμισε οτι η Φενερμπαχτσε ειναι μια απο τις μεγαλυτερες ομαδες της Ευρωπης και γι' αυτο το λογο πηρε την αποφαση του χωρις κανεναν δισταγμο
διαβάστε περισσότερα για : Σατο: "Αποφασισα χωρις δισταγμο"
απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr
μπασκετ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου