
Η διοικηση της ΚΑΕ Άρης προχωρησε σημερα στην ανακοινωση εναρξης της διαθεσης των εισιτηριων διαρκειας για την νεα αγωνιστικη περιοδο με το συνθημα: "Πιστη στο οραμα, Πιστοι στον ορκο!".
διαβάστε περισσότερα για : Ξεκινησε η διαθεση των διαρκειας
απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr
μπασκετ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου