Τετάρτη 16 Μαΐου 2012

Γιασικεβιτσιους: Θελω να συνεχισω αν μεινει ο Ομπραντοβιτς

Γιασικεβιτσιους: Θελω να συνεχισω αν μεινει ο Ομπραντοβιτς
Αν παραμεινει ο Ζελικο Ομπραντοβιτς στον παγκο του Παναθηναικου, ο Σαρουνας Γιασικεβιτσιους θα ηθελε να συνεχισει κι εκεινος στο "τριφυλλι".
διαβάστε περισσότερα για : Γιασικεβιτσιους: "Θελω να συνεχισω αν μεινει ο Ομπραντοβιτς"



απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr

μπασκετ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου