Τρίτη 22 Μαΐου 2012

Ταπα στη Βια και φετος…

Ταπα στη Βια και φετος…
Ο ΠΣΑΚ σε καθε ενεργεια που πληττει τον αθλητισμο και συνεχιζει το θεσμο των τουρνουα "3 on 3", φερνοντας στα γηπεδα οσους αγαπουν το μπασκετ
διαβάστε περισσότερα για : "Ταπα στη Βια" και φετος…



απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr

μπασκετ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου