Τρίτη 15 Μαΐου 2012

Βουγιουκας: Στο ΣΕΦ σαν να ειναι νοκ αουτ

Βουγιουκας: Στο ΣΕΦ σαν να ειναι νοκ αουτ
Φανερα απογοητευμενος απο την τεταρτη θεση του Παναθηναικου ο Ιαν Βουγιουκας  μιλησε στο Sport24.gr για τον ημιτελικο με την ΤΣΣΚΑ Μοσχας, το θεμα Ομπραντοβιτς και τους επικειμενους τελικους με τον πρωταθλητη Ευρωπης Ολυμπιακο...
διαβάστε περισσότερα για : Βουγιουκας: "Στο ΣΕΦ σαν να ειναι νοκ αουτ"



απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr

μπασκετ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου